Najprej si oglejmo številčno razporeditev v anketi zajetih srednjih šol, glede na organizacijsko enoto Zavoda RS za šolstvo in šport.
Tabela 2: Število zajetih srednjih šol glede na organizacijsko enoto Zavoda RS za šolstvo in šport (spremenljivka 1)
V tabeli 2 je prikazano število srednjih šol, ki so bile vključene v raziskavo preko anketnega vprašalnika o stanju in trendih uporabe računalnika v slovenskih srednjih šolah. Razporejene so po OE v katero spadajo. Razvidno je, da je leta 2011 (kakor tudi vsa leta poprej), v anketo zajetih največ srednjih šol iz OE Ljubljana in Maribor.
Leta 1994 nam je odgovorilo 124 šol oz. 86.1 %, leta 1996 139 šol oz. 96,5 %, leta 1998 127 šol oz. 88,1 %, leta 2000 samo 90 šol oz. 64,2 %, leta 2003 140 šol oz. 81,9 %, leta 2005 123 šol oz. 71.1%, leta 2009 105 šol oz. 65 % in leta 2011 83 šol oz. 65.9%.
Zanimalo nas je tudi, koliko oddelkov, učiteljev in učencev imajo posamezne srednje šole. Ločili smo jih v tri skupine in sicer na gimnazijski program, štiriletni program tehniških in drugih šol, ter na program poklicnih šol. V tabeli 3 je prikazano število oddelkov, število učencev in število učiteljev na posameznih programih srednjih šol.
Tabela 3: Povprečno število oddelkov, učencev in učiteljev na posameznem programu srednjih šol (spremenljivke 2, 3, 4)
Iz tabele 3 je razvidno, da je na slovenskih srednjih šolah povprečno 11.21 število oddelkov. Največ oddelkov je na gimnazijskem programu (14.84), nato za njim sledi štiriletni program tehniških in drugih šol (12.57), na zadnjem mestu pa je program poklicnih šol (6.22).
Povprečno število učencev, ki obiskujejo programe srednjih šol je 288.46. Največ učencev ima gimnazijski programu (407.91), nato za njim sledi štiriletni program tehniških in drugih šol (316.79), na zadnjem mestu pa je spet program poklicnih šol (140.69).
Povprečno število učiteljev na slovenskih srednjih šolah je 28.85. Prevladujejo učitelji na gimnazijskem programu (41.82), nato sledi štiriletni program tehniških in drugih šol (30.27), najmanj učiteljev pa je na programu poklicnih šol (14.47).
V nadaljevanju je zgornja tabela razčlenjena in zapisana s frekvencami. Prikazani so podatki za leti 2009 in 2011.
Tabela 3.1: Število oddelkov na posameznem programu srednjih šol (spremenljivka 2, 3, 4)
Iz Tabele 3.1 poglejmo najprej rezultate za leto 2011. Razvidno je, da na gimnazijskem programu ima največ šol (21.0 %) od 21 do 24 oddelkov, na štiriletnem programu tehniških in drugih šol ima največ šol (28.6 %) od 9 do 12 oddelkov in na programu poklicnih šol ima največ šol (34.0 %) od 5 do 8 oddelke. Vidimo, da imamo na programu poklicnih šol najmanj oddelkov, kar pa je tudi posledica vse manjšega zanimanja dijakov za te šole.
Leta 2009 je največ šol na vseh programih srednjih šol imelo od 5 do 8 oddelkov. Če primerjamo leti 2009 in 2011 vidimo, da se število oddelkov na štiriletnih programih tehniških in drugih šol povečalo (leta 2009: 5 – 8 oddelkov, leta 2011: 9 – 12 oddelkov). Povečalo pa se je tudi na programu poklicnih šol (leta 2009: 1 – 4 oddelkov, leta 2011: 5 – 8 oddelkov).
Naslednja Tabela 3.2 prikazuje število učencev na posameznem programu srednjih šol.
Tabela 3.2: Število učencev na posameznem programu srednjih šol (spremenljivke 2, 3, 4)
V letu 2011 na gimnazijskih programih ima največ šol (15.0 %) od 501 do 600 učencev. Na programu štiriletnih tehniških in drugih šol ima največ šol (21.4 %) od 201 do 300 učencev. Največ šol (61.2 %) na programu poklicnih šol pa ima od 1 do 100 učencev in od 101 do 200 učencev.
Leta 2009 je imelo največ šol (29.0 %) na gimnazijskem programu od 101 do 200 učencev in od 301 do 400 učencev. Na štiriletnih programih tehniških in drugih šol je imelo največ šol (21.6 %) od 201 do 300 učencev. Največ šol (31.2 %) na programu poklicnih šol pa je imelo od 1 do 100 učencev.
Poglejmo še število učiteljev na posameznem programu srednjih šol. Podatke prikazuje tabela 3.3.
Tabela 3.3: Število učiteljev na posameznem programu srednjih šol (spremenljivka 2, 3, 4)
Leta 2011 ima največ šol (31.6 %) na gimnazijskih programih od 46 do 60 učiteljev, na štiriletnih programih tehniških in drugih šol ima največ šol (40.4 %) od 16 do 30 učiteljev in na programih poklicnih šol ima največ šol (37.8 %) od 1 do 15 učiteljev.
Če primerjamo leti 2009 in 2011 vidimo, da se je število učiteljev na gimnazijskih programih povečalo, število učiteljev na štiriletnih programih tehniških in drugih šol ter na programih poklicnih šol pa je ostalo enako.