4. Metoda

Podatke za spremenljivke od 1 do 91.3 smo dobili s pomočjo spletnih vprašalnikov, ki smo jih v letu 2011 poslali 448 osnovnim šolam Za reševanje treh vprašalnikov so bili na šolah zadolženi ravnatelji, ki so organizirali oziroma zbrali skupino za reševanje vprašalnikov. Vprašalnik A je reševal ravnatelj sam, vprašalnik B pa so reševali računalnikarji oz. organizatorji informacijskih dejavnosti in učitelji računalništva na šoli.

Letos so bili anketni vprašalniki prvič v spletni obliki, narejeni s pomočjo orodja dostopnega na www.1ka.si, ki je nastalo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Šolam, ki do določenega roka niso rešile vprašalnika smo poslali urgenco, po dveh tednih pa še drugo. Odgovarjanje šol po prvi ugrenci se je močno povečajo.

V letu 1988 smo zbrali 89.5% (377 osnovnih šol) izpolnjenih vprašalnikov, v letu 1992 83.4% (351 osnovnih šol), v letu 1994 87.9% (370 osnovnih šol), v letu 1996 kar 94.7% (410 osnovnih šol), v letu 1998 91,5% (396 osnovnih šol), v letu 2005 91.7% (411 osnovnih šol), v letu 2009 72.4% (325 šol) izpolnjenih vprašalnikov in v letu 2011 92.1% (446 šol).

4.1 Statistična obdelava

Podatke smo obdelali z uporabo spletnega orodja 1ka.si v Laboratoriju za računalniško fiziko na Fakulteti za naravoslovje in matematiko Mariboru.

Podatke prikazujemo v frekvenčnih tabelah z absolutnimi (f) in relativnimi frekvencami (f%), ponekod pa smo uporabili tudi grafični prikaz s pomočjo programskega paketa MS-EXEL.

Nazaj
Naprej
Kazalo