Ker se v Sloveniji izvaja program »Informatizacija SLO šolstva« smo en del namenili tudi vprašanjem o poznavanju in zadovoljstvu le tega.
Najprej nas je zanimalo, v koliki meri so bili ravnatelji in ostali delavci šole seznanjeni s cilji in nalogami programa »Informatizacija SLO šolstva«. Rezultati so prikazani v grafu 48.
Graf 48: Seznanjenost ravnateljev in ostalih delavcev šole s cilji in nalogami programa »Informatizacija SLO šolstva« (spremenljivka 126).
Rezultati so pokazali, da ima 67.6% šol pozitivno mnenje o seznanjenosti ravnateljev in ostalih delavcev s cilji in nalogami programa »Informatizacija SLO šolstva«, 28.7% šol je mnenja, da so delno seznanjeni, 3.7% šol pa ni zadovoljnih s seznanitvijo.
Iz leta 2009 na 2011 je precej narasel odstotek šol, ki meni, da je seznanjenost ravnateljev in ostalih delavcev šole s cilji in nalogami programa »Informatizacija SLO šolstva« v precejšnji meri, zmanjšal pa odstotek odgovora deloma. Po večini so bile šole leta 2011 boljše seznanjene s cilji in nalogami programa »Informatizacija SLO šolstva«.
Sledilo je vprašanje, v kateri meri so na šoli vidne pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program “Informatizacija SLO šolstva“ na področju izobraževanja. Odgovori anketiranih šol so prikazani v tabeli 79.
Tabela 79: V koliki meri so na šoli vidne pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program “Informatizacija SLO šolstva“ na področju izobraževanja(spremenljivke 127, 128, 129, 130, 131):
Iz tabele 79 je razvidno, da je prevladuje kategorija odgovora »v precejšnji meri«. Največ pozitivnih odgovorov smo zabeležili pri učiteljih strokovnega programa in praktičnega pouka (69.7%), sledijo šolski knjižničarji (68.8%), ravnatelji (65%), šolski svetovalni delavci (60,7%) in učitelji splošnega programa (56.9%).
Graf 49: V koliki meri so na šolah vidne pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program »Informatizacija SLO šolstva« na področju računalniške programske opreme (spremenljivka 132)?
Iz grafa 49 je razvidno, da kar 71.3% šol vidi pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program »Informatizacija SLO šolstva« na področju računalniške programske opreme.
Zanimalo nas je tudi, v kateri meri so na šolah vidne pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program »Informatizacija SLO šolstva« na področju računalniške strojne opreme. Odgovori anketiranih šol so prikazani v grafu 50.
Graf 50: V kateri meri so na šolah vidne pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program »Informatizacija SLO šolstva« na področju računalniške strojne opreme (spremenljivka 133)?
Iz grafa 50 je razvidno, da kar 77.3% šol vidi pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program »Informatizacija SLO šolstva« na področju računalniške strojne opreme, 20.3% šol vidi le delne spremembe, 2.5% šol pa sprememb ne opazi.
Tako na področju računalniške strojne opreme kot tudi na področju računalniške programske opreme je stanje iz leta 2009 na leto 2011 skoraj nespremenljivo. V obeh primerih dobimo kot rezultat, da so na šolah vidne pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil program »Informatizacija SLO šolstva«, v precejšnji meri.
V nadaljevanju nas je zanimalo, katero računalniško opremo so šole v okviru »Informatizacije SLO šolstva« pridobile. Rezultati so prikazani v tabeli 80.
Tabela 80: Katero računalniško opremo so v okviru »Informatizacije SLO šolstva« pridobile šole (spremenljivka 134).
V okviru »Informatizacije SLO šolstva« so šole pridobile največ opreme za računalniške prezentacije (LCD projektor) (19.3%), računalniške učilnice (16.1%) in računalniško opremo za specializirano(-e) učilnico(-e) (FI, KE, GL..) (12.4%).
Najmanj pa so pridobile priključkov na internet.
Sledilo je vprašanje, v koliki meri ste seznanjeni s cilji in predvsem rezultati razvojno-raziskovalnega dela, ki poteka v sklopu »Informatizacije SLO šolstva«. Odgovori anketiranih šol so prikazani v grafu 51.
Graf 51: V koliki meri so šole seznanjene s cilji in predvsem rezultati razvojno-raziskovalnega dela, ki poteka v sklopu »Informatizacije SLO šolstva« (spremenljivka 135).
Le 36.7% šol je ustrezno seznanjenih z rezultati razvojno – raziskovalnega dela in kar 13.9% šol je neustrezno seznanjenih. Najvišja pogostost odgovorov na to vprašanje smo dobili pri kategoriji „deloma“, in sicer kar 49.4% šol, kar vsekakor ni ustrezno.
O programu »Informatizacija SLO šolstva« imajo šole v splošnem pozitivno mnenje, vendar smo dobili kot rezultat tudi to, da so šole le deloma seznanjene s nalogami in cilji programa »Informatizacija SLO šolstva«. Več kot polovica šol vidi pozitivne spremembe, ki jih je vzpodbudil ta program na področju računalniške programske in strojne opreme. V okviru »Informatizacije SLO šolstva« so šole pridobile največ opreme za računalniške prezentacije (LCD projektor), računalniške učilnice in računalniško opremo za specializirano(-e) učilnico(-e) (FI, KE, GL..). Zelo slabo pa so seznanjene z rezultati razvojno – raziskovalnega dela tega programa.